Administracja, stacjonarne, drugiego stopnia
In power from: 18 May 2020
Registration criteria
Zasady kwalifikacji
Podczas rejestracji w IRK kandydaci na studia drugiego stopnia:
- wypełniają formularz - ankietę osobową;
- dokonują opłaty rekrutacyjnej na indywidualne konto w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji;
- zamieszczają fotografię w formie elektronicznej (.jpg) (fotografia zgodna z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych).
Kandydaci na studia drugiego stopnia umieszczeni na liście przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną jako zakwalifikowani do przyjęcia na studia stacjonarne i niestacjonarne winni złożyć następujące dokumenty w formie papierowej (zgodnie z harmonogramem rekrutacji):
- wydrukowany i podpisany formularz (ankietę osobową),
- kopię dyplomu studiów wyższych wraz z kopią suplementu (oryginał do wglądu),
- dowód wpłaty z tytułu ubiegania się o przyjęcie na studia,
- aktualną fotografię kandydata, zgodną z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych oraz jedną w formie elektronicznej (.jpg)
Konkurs dyplomów
- Na studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia mogą zostać przyjęte osoby, które posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku administracja lub innym kierunku studiów.
- Pierwszeństwo w procesie rekrutacji mają kandydaci będący absolwentami kierunku administracja z tytułem zawodowym licencjata.
- Dla realizacji programu na kierunku administracja drugiego stopnia niezbędne jest posiadanie kompetencji w zakresie ogólnych reguł funkcjonowania administracji publicznej zdobytych w systemie szkolnictwa wyższego lub poza nim. Kompetencje będą weryfikowane w toku studiów.