Fotografia i kreacja przekazu wizualnego, stacjonarne, drugiego stopnia
In power from: 31 May 2023
Registration criteria
Zasady kwalifikacji
Konkurs dyplomów
Dyplom ukończenia studiów I stopnia na kierunku Fotografia i kreacja przekazu wizual-nego lub na kierunku pokrewnym, bądź też innym kierunku studiów.
- rozmowa kwalifikacyjna w formie wideokonferencji połączona z przeglądem nadesła-nego portfolio drogą elektroniczną - 100%
- przesłanie reprodukcji prac (portfolio - prezentacja twórczości kandydata) drogą elektroniczną
Portfolio powinno zawierać:
- krótki życiorys (informacja o ukończonej szkole), ze wskazaniem doświadczeń zwią-zanych z fotografią,
- prezentację do 20 samodzielnych prac fotograficznych kandydata (poszczególne prace składać się mogą z wielu fotografii), zapisane w pliku PDF
- w skład portfolio może wchodzić również film i animacja,
- portfolio może (nie musi) zawierać również linki do autorskich galerii on-line lub stron www.
Maksymalny rozmiar pliku to 40 MB.
W szczególności od kandydata oczekujemy:
- rozumienia potrzeby uczenia się, rozwijania i samodoskonalenia przez całe życie,
- zdolności do efektywnego wykorzystywania wyobraźni, intuicji oraz emocjonalności,
- zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy w trakcie rozwiązywania problemów,
- umiejętności samooceny, konstruktywnej krytyki w stosunku do działań innych osób,
- refleksyjnego podejścia do społecznych, naukowych i etycznych aspektów własnej pracy.
Podczas rejestracji w IRK kandydaci na studia drugiego stopnia:
- wypełniają formularz - ankietę osobową;
- dokonują opłaty rekrutacyjnej na indywidualne konto w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji;
- zamieszczają fotografię w formie elektronicznej (.jpg) (fotografia zgodna z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych).
Kandydaci na studia drugiego stopnia umieszczeni na liście przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną jako zakwalifikowani do przyjęcia na studia stacjonarne i niestacjonarne winni złożyć następujące dokumenty w formie papierowej (zgodnie z harmonogramem rekrutacji):
- wydrukowany i podpisany formularz (ankietę osobową),
- kopię dyplomu studiów wyższych wraz z kopią suplementu (oryginał do wglądu),
- dowód wpłaty z tytułu ubiegania się o przyjęcie na studia,
- aktualną fotografię kandydata, zgodną z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych oraz jedną w formie elektronicznej (.jpg)
W przypadku niewypełnienia limitu przyjęć (niedostarczenia skanów dokumentów przez kandydatów umieszczonych na liście wstępnie zakwalifikowanych), dopełnienie limitu przyjęć będzie odbywać się w dalszym ciągu jedynie na podstawie liczby punktów uzyskanych w procesie rekrutacji i miejsca na liście rankingowej. Kandydat może na bieżąco sprawdzać w systemie IRK czy został wstępnie zakwalifikowany do przyjęcia na studia, używając swojego identyfikatora i hasła.
Planowana liczba miejsc na I rok studiów (na kierunkach gdzie obowiązuje konkurs świadectw dojrzałości) rozdzielana jest pomiędzy kandydatów ze starą i nową maturą proporcjonalnie do liczby kandydatów ze starą i nową maturą biorących udział w postępowaniu kwalifikacyjnym na poszczególne kierunki studiów. Według tych samych zasad ustala się liczbę miejsc dla listach rezerwowych oddzielnie dla starej i nowej matury.
Rozmowa kwalifikacyjna
Prace plastyczne (portfolio) należy przesłać na adres mailowy fotografia_rekrutacja@ujd.edu.pl w terminie do dnia 15. lipca 2024
Rozmowa kwalifikacyjna w formie wideokonferencji połączonej z przeglądem prac (zawartych w nadesłanym portfolio) odbędzie się 18. lipca 2024 r.
Szczegóły oraz informacje związane z rozmową kwalifikacyjną w formie wideokonferencji połączonej z przeglądem prac wysyłane będą (po zakończeniu logowania) bezpośrednio na adresy mailowe podane przez kandydatów podczas rejestracji w systemie IRK.